close

我終於有心情和時間

開始我的美麗日記

之前我會想

我不如小D買野  買得平D

但都無人同我出來玩

甘不如拿回錢 買好一點 對自己好一點

哈哈......

但我寫返D試用品先

 

其實Clear Lotion 我拿左好耐架拉

MENARD這個貴牌子 不是有sample

可能我都5會用

全新美白產品 Fairlucent Clear Lotion EX之清除老化角質功效,

我覺得一般

我只是覺得他是一支好保濕的 化妝水

除老化角質都系雪肌精好好多......

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    EroS729 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()